Fervex – przykład reakcji w social media na wpadkę produktową - Marketing przy Kawie
Fervex – przykład reakcji w social media na wpadkę produktowąFervex – przykład reakcji w social media na wpadkę produktowąFervex – przykład reakcji w social media na wpadkę produktowąFervex – przykład reakcji w social media na wpadkę produktową
Ferment w social media można łagodzić (fot. rufar/Fotolia)

Fervex – przykład reakcji w social media na wpadkę produktową

Fervex – przykład reakcji w social media na wpadkę produktową
Karol Kotowski

Karol Kotowski

-

Karol Kotowski

Karol Kotowski

Niemal każda decyzja dotycząca znanych, dostępnych marek i produktów zyskuje dziś pewien oddźwięk w social media. Niekiedy reakcje w Sieci bywają na tyle nasilone i żywiołowe, że ich komentatorom ciśnie się na usta słowo „kryzys”. W ostatnich dniach maja dość głośno było o sprawie wycofywania z rynku leku Fervex. Reakcja mediów społecznościowych – choć może nie miała charakteru kryzysu – jest godna prześledzenia. Producent leku niewątpliwie mógł lepiej opanować tę sytuację.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to