Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 24-procentowy wzrost wydatków na reklamę online w trzecim kwartale 2010 r., w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Raport z badania IAB AdEx przeprowadzanego przez PwC stwierdza, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w trzecim kwartale 2010 r. wyniosła 368 mln zł. W porównaniu do 296 mln zł, jakie odnotowano w tym samym okresie ubiegłego roku, oznacza to wzrost rynku o blisko jedną czwartą.
Potwierdza się trend wzrostowy wartości rynku reklamy online w Polsce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.