Od pewnego czasu na klientów odwiedzających sklepy sieci Plus tuż po wejściu do supermarketu czeka napis: "Witamy w unii małych cen". Takie powitanie to dopiero początek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Idąc dalej dowiadują się, że oto na półkach czeka na nich Una pizza, albo Cytryna ole! Mogą też kupić Gutten fistaszen, Adio pomidore! i wymarzoną na śniadanie francuską La bagietkę. Wszystko to za sprawą ostatniej kampanii promocyjnej supermarketu, która wyraźnie odwołuje się do społecznego zainteresowania zbliżającym się referendum.
Specjaliści od marketingu spożywczego dyskontu nie czekają na korzyści mające spotkać polskich konsumentów po przystąpieniu do Unii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.