Plus dla Unii plus dla siebie - Marketing przy Kawie
Plus dla Unii plus dla siebiePlus dla Unii plus dla siebiePlus dla Unii plus dla siebiePlus dla Unii plus dla siebie

Plus dla Unii plus dla siebie

Plus dla Unii plus dla siebie
Anna Foltyniak

Anna Foltyniak

-

Anna Foltyniak

Anna Foltyniak

Od pewnego czasu na klientów odwiedzających sklepy sieci Plus tuż po wejściu do supermarketu czeka napis: "Witamy w unii małych cen". Takie powitanie to dopiero początek.

Idąc dalej dowiadują się, że oto na półkach czeka na nich Una pizza, albo Cytryna ole! Mogą też kupić Gutten fistaszen, Adio pomidore! i wymarzoną na śniadanie francuską La bagietkę. Wszystko to za sprawą ostatniej kampanii promocyjnej supermarketu, która wyraźnie odwołuje się do społecznego zainteresowania zbliżającym się referendum.

Specjaliści od marketingu spożywczego dyskontu nie czekają na korzyści mające spotkać polskich konsumentów po przystąpieniu do Unii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja