Za jakość wcale nie trzeba dopłacać. Kanadyjski producent piwa premium po raz kolejny motywuje swoich klientów do aktywnego poszukiwania sposobów na obniżanie kosztów. Tym razem na billboardach umieszcza kupony rabatowe, a zaoszczędzone pieniądze radzi wydać na butelkę James Ready.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
James Ready to marka lagera premium dostępnego w dyskontowej cenie. Od pewnego czasu jej właściciel z wielkim powodzeniem rozwija strategię mającą na celu utrzymywanie takiego poziomu wydatków na marketing, który pozwala na oferowanie butelki piwa za dolara. Jego wysiłki doceniono już w ubiegłym roku m.in. podczas canneńskiego festiwalu, nagradzając kampanię „Share Our Billboard” złotem w kategorii Outdoor.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.