Piwne ciułaniePiwne ciułaniePiwne ciułaniePiwne ciułanie

Piwne ciułanie

Piwne ciułanie
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Za jakość wcale nie trzeba dopłacać. Kanadyjski producent piwa premium po raz kolejny motywuje swoich klientów do aktywnego poszukiwania sposobów na obniżanie kosztów. Tym razem na billboardach umieszcza kupony rabatowe, a zaoszczędzone pieniądze radzi wydać na butelkę James Ready.

James Ready to marka lagera premium dostępnego w dyskontowej cenie. Od pewnego czasu jej właściciel z wielkim powodzeniem rozwija strategię mającą na celu utrzymywanie takiego poziomu wydatków na marketing, który pozwala na oferowanie butelki piwa za dolara. Jego wysiłki doceniono już w ubiegłym roku m.in. podczas canneńskiego festiwalu, nagradzając kampanię „Share Our Billboard” złotem w kategorii Outdoor.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja