Jak w nietypowy sposób wyznać uczucie, przełamać nieśmiałość, przy okazji przyczyniając się nieco do promocji pewnej marki? Z okazji zbliżającego się Dnia Zakochanych Heineken stworzył internetową aplikację, proponując, by w tym roku zrobić to śpiewająco. W dwudziestu różnych językach do wyboru.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
By zaprosić sympatię na walentynkowy spacer, nie trzeba już wysyłać jej maskotek czy kartek w serduszka. Wystarczy jedynie mieć ją wśród znajomych na Facebooku.
Dostępna na portalu aplikacja pozwala stworzyć dla ukochanej osoby spersonalizowaną serenadę, dzięki której rozśpiewany brunet – Paul „Kiss” Kissaun znany ze spotu Heinekena „Randka” – wyjawi jej nasze uczucia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.