Piwna serenada na walentynki - Marketing przy Kawie
Piwna serenada na walentynkiPiwna serenada na walentynkiPiwna serenada na walentynkiPiwna serenada na walentynki

Piwna serenada na walentynki

Piwna serenada na walentynki
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Jak w nietypowy sposób wyznać uczucie, przełamać nieśmiałość, przy okazji przyczyniając się nieco do promocji pewnej marki? Z okazji zbliżającego się Dnia Zakochanych Heineken stworzył internetową aplikację, proponując, by w tym roku zrobić to śpiewająco. W dwudziestu różnych językach do wyboru.

By zaprosić sympatię na walentynkowy spacer, nie trzeba już wysyłać jej maskotek czy kartek w serduszka. Wystarczy jedynie mieć ją wśród znajomych na Facebooku.

Dostępna na portalu aplikacja pozwala stworzyć dla ukochanej osoby spersonalizowaną serenadę, dzięki której rozśpiewany brunet – Paul „Kiss” Kissaun znany ze spotu Heinekena „Randka” – wyjawi jej nasze uczucia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja