Płaski, dwuwymiarowy billboard oddziałuje przede wszystkim za pomocą obrazu. Jak zatem wyróżnić ten z własną reklamą wśród wielu prostokątnych tablic?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Twórcy reklamy nowego produktu Pedigree Pal (karmy w saszetkach) odpowiedzieli na wyżej postawione pytanie kampanią pt. „Psy górą”. To wręcz niesamowite, jak niewiele wystarczy, aby zwykły nośnik obrazu okazał się tak sugestywny i wzbudzał tak pozytywne emocje.
Znaczną część powierzchni billboardu zajmuje postać sympatycznego szczeniaka leżącego w ten sposób, że jego łapy swobodnie zwisają poza ramy obrazu, jakby miały dosięgnąć ludzi na ulicach i chodnikach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.