Pieski świat, pieski billboard - Marketing przy Kawie
Pieski świat, pieski billboardPieski świat, pieski billboardPieski świat, pieski billboardPieski świat, pieski billboard

Pieski świat, pieski billboard

Pieski świat, pieski billboard
Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

-

Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

Płaski, dwuwymiarowy billboard oddziałuje przede wszystkim za pomocą obrazu. Jak zatem wyróżnić ten z własną reklamą wśród wielu prostokątnych tablic?

Twórcy reklamy nowego produktu Pedigree Pal (karmy w saszetkach) odpowiedzieli na wyżej postawione pytanie kampanią pt. „Psy górą”. To wręcz niesamowite, jak niewiele wystarczy, aby zwykły nośnik obrazu okazał się tak sugestywny i wzbudzał tak pozytywne emocje.

Znaczną część powierzchni billboardu zajmuje postać sympatycznego szczeniaka leżącego w ten sposób, że jego łapy swobodnie zwisają poza ramy obrazu, jakby miały dosięgnąć ludzi na ulicach i chodnikach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja