Kiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideoKiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideoKiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideoKiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideo
Interaktywna reklama wideo wyraźnie wzbudza zaangażowanie (fot. Pixabay)

Kiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideo

Kiedy pierwszy takt chwyta za serce. Raport IAB na temat interaktywnej reklamy wideo
AdvertisementAdvertisement
Radosław Sosnowski

Radosław Sosnowski

-

managing partner, Tagmax

Radosław Sosnowski

Radosław Sosnowski

managing partner
Tagmax

Członek zarządu Free TiVi, właściciela interaktywnej platformy wideo Tagmax. Odpowiada za organizację spółki, finanse i relacje inwestorskie. Ekspert w zakresie zarządzania podmiotami gospodarczymi, relacji inwestorskich i controllingu. Sprawował funkcje kierownicze w ponad 20 pomiotach, m.in. eCard, PerMobile, spółkach Grupy Elektrim, MediControl czy Famco. Prowadził projekty doradcze m.in. dla PKP Informatyka, Grupy LEW, iPodróże.pl, Marani 1915, Gerda, Ciech Trading, InGroup Media, mPay czy sieci sklepów Ambra/Syrena. Był doradcą strategicznym w Delta Capital Advisors. Realizował audyty w ponad 40 bankach, firmach i zakładach produkcyjnych. Wcześniej pracował m.in. w nadzorze bankowym Narodowego Banku Polskiego (obecnie KNF). Ma bogate doświadczenie w relacjach inwestorskich, w tym w MBO, pre-IPO i IPO. Zajmuje się również kreatywną analizą zjawisk biznesowych i ekonomicznych. W 2003 r. zdobył tytuł EMBA w European University. Jest magistrem ekonomii – absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Absolwent podyplomowego programu stypendialnego na Georgetown University w Waszyngtonie oraz University of Wisconsin w La Crosse.

Interaktywne reklamy wideo typu shoppable są skuteczne – pokazał opublikowany niedawno raport IAB „The Interactive Ad Effect: CTAs in Mobile Video Shoppable Ads”. Reklama wzbogacona o element interaktywny przyciąga wzrok odbiorcy dwa razy dłużej niż reklama tradycyjna. Dzięki temu bardziej angażuje, lepiej zapada w pamięć oraz poprawia wizerunek promującej się w ten sposób marki. Wyniki badania komentuje szef interaktywnej platformy wideo Tagmax, Radosław Sosnowski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się