Najważniejsze 5 sekund w InternecieNajważniejsze 5 sekund w InternecieNajważniejsze 5 sekund w InternecieNajważniejsze 5 sekund w Internecie

Najważniejsze 5 sekund w Internecie

Najważniejsze 5 sekund w Internecie
AdvertisementAdvertisement
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Co można pokazać w 5 sekund? Niewiele. Reklamy emitowane na YouTube przed właściwym filmem mają właśnie tyle czasu, by zainteresować widza. Nie każdej się to udaje.

Filmowa komórka Google’a szuka kolejnych sposobów na zmonetyzowanie swojej działalności. Oferowana przez nią przestrzeń reklamowa to m.in. bannery, podpowiedzi w pasku wyszukiwania, promowanie kolejnych materiałów wideo czy tekst wyświetlany w czasie trwania klipu.

Formę najbardziej problematyczną – wymagającą dużej kreatywności – stanowią tzw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się