Był kiedyś taki plakat wyborczy - rewolwerowiec jakby żywcem wyjęty z westernu "W samo południe". Minęło tyle lat, a ja wciąż doskonale go pamiętam. Przypomniał mi się ostatnio w związku z nową reklamą Pepsi. Czyżby przekazy wykorzystujące scenerie rodem z dzikiego Zachodu tak bardzo zapadały ludziom w pamięci?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Okazuje się, że tak. Zapytałem kilku swoich kolegów – nie tylko marketerów, czy pamiętają ten stary wyborczy plakat i slogan. Wszyscy zgodnie odparli, że tak.
Zapewne wiedzą to również marketerzy w Pepsi skoro pokusili się o taki, a nie inny scenariusz. Jednak dodali do niego element współczesny – motyw rodem z futbolu, którym do niedawna jeszcze tak się pasjonowaliśmy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.