Payback cierpi, lojalność migruje na smartfony. Problemy zostająPayback cierpi, lojalność migruje na smartfony. Problemy zostająPayback cierpi, lojalność migruje na smartfony. Problemy zostająPayback cierpi, lojalność migruje na smartfony. Problemy zostają
Wielu łowiących i brak ciekawych zachęt? Nie zapowiada się dobrze (fot. WunderBild/Fotolia)

Payback cierpi, lojalność migruje na smartfony. Problemy zostają

Payback cierpi, lojalność migruje na smartfony. Problemy zostają
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Z programu lojalnościowego Payback wycofały się już Smyk i Real, a ostatnio Empik, Allegro i BZ WBK. Czy oznacza to koniec dużych, wielopartnerskich, zbiurokratyzowanych programów lojalnościowych? Być może programy zmienią się w mobilny ekosystem obejmujący SMS-y i aplikacje.

Grono osób lubiących sięgać podczas zakupów po karty programów lojalnościowych pozornie nie topnieje. Według badań ARC Rynek i Opinia około 38% uczestników takich programów regularnie sprawdza liczbę punktów i próbuje zdobywać kolejne (wcześniej tego typu klientów było o 9% mniej). Takie osoby zwykle uczestniczą w kilku programach. Liczby wciąż robią wrażenie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się