Co naprawdę decyduje o sukcesie programu partnerskiego?Co naprawdę decyduje o sukcesie programu partnerskiego?Co naprawdę decyduje o sukcesie programu partnerskiego?Co naprawdę decyduje o sukcesie programu partnerskiego?
Program trzeba wesprzeć różnymi formami komunikacji (fot. vege/Fotolia)

Co naprawdę decyduje o sukcesie programu partnerskiego?

Co naprawdę decyduje o sukcesie programu partnerskiego?
Cezary Hurka, Przemysław Wojciechowski

Cezary Hurka, Przemysław Wojciechowski

-

Cezary Hurka, Przemysław Wojciechowski

Cezary Hurka, Przemysław Wojciechowski

„Suma poniesionych nakładów jest mniejsza od korzyści” – zdarza się, że tak brzmi ocena programu partnerskiego w kanale dystrybucji. Jakie mogą być tego przyczyny? Dlaczego niektóre firmy nie są w stanie wykorzystać potencjału programu, nawet gdy jest to rozwiązanie dobrze skonstruowane? Czy w takiej sytuacji można jeszcze coś zmienić?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja