Lojalny dostawca doświadczeńLojalny dostawca doświadczeńLojalny dostawca doświadczeńLojalny dostawca doświadczeń
Ku lifestyle’owemu środowisku budowania doświadczeń (fot. lassedesignen/Fotolia)

Lojalny dostawca doświadczeń

Lojalny dostawca doświadczeń
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Rok temu specjaliści poproszeni o opinie na temat trendów w rozwoju programów lojalnościowych dość sceptycznie podchodzili do social media, jednocześnie kładąc nacisk na rozwijający się kanał mobilny. Wszystko wskazuje jednak na to, że aspektu społecznościowego nie da się na dłuższą metę unikać.

W najnowszym wydaniu pisma „Colloquy”, wydawanego przez LoyaltyOne (lidera na światowym rynku rozwiązań do zarządzania lojalnością i oprogramowania dla programów koalicyjnych), ten kierunek jest mocno akcentowany.
Lojalność, która przez lata rozwijała się w relacji między firmą a jej klientem, musi stać się doświadczeniem prawdziwie społecznym, aby mogła nabrać nowego rozpędu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się