Rok temu specjaliści poproszeni o opinie na temat trendów w rozwoju programów lojalnościowych dość sceptycznie podchodzili do social media, jednocześnie kładąc nacisk na rozwijający się kanał mobilny. Wszystko wskazuje jednak na to, że aspektu społecznościowego nie da się na dłuższą metę unikać.
W najnowszym wydaniu pisma „Colloquy”, wydawanego przez LoyaltyOne (lidera na światowym rynku rozwiązań do zarządzania lojalnością i oprogramowania dla programów koalicyjnych), ten kierunek jest mocno akcentowany.
Lojalność, która przez lata rozwijała się w relacji między firmą a jej klientem, musi stać się doświadczeniem prawdziwie społecznym, aby mogła nabrać nowego rozpędu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.