Na ekranach smartfonów chętnie sprawdzamy stan konta w banku, ale przelew wolimy wykonać na komputerze. Wciąż też korzystamy z niewielu aplikacji. Takie drobne zwyczaje polskiego konsumenta powinni brać pod uwagę praktycy marketingu, którzy wierzą w mobilną rewolucję.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zebranie działu marketingu dużej firmy. Siedzący u szczytu stołu dyrektor dzieli się z zespołem refleksją na temat działań prowadzonych w kanale mobilnym. „Być może potrzebujemy aplikacji mobilnej, która zachęci konsumentów do korzystania z aplikacji mobilnej, którą już mamy”.
To wprawdzie scenka fikcyjna, narysowana przez satyryka Toma Fishbourne’a, dobrze jednak ilustruje nastroje wielu specjalistów od marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.