Pars pro toto, czyli marka doskonale upozycjonowanaPars pro toto, czyli marka doskonale upozycjonowanaPars pro toto, czyli marka doskonale upozycjonowanaPars pro toto, czyli marka doskonale upozycjonowana

Pars pro toto, czyli marka doskonale upozycjonowana

Pars pro toto, czyli marka doskonale upozycjonowana
Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

-

Maciej Ślużyński

Maciej Ślużyński

Zdarza się czasami, że nazwa produktu przechodzi do języka potocznego w charakterze nazwy całej kategorii. Czasem też powiedzonko wymyślone na potrzeby reklamy tak przypadnie do gustu widzom, że wykorzystują je przy każdej okazji. Autor przedstawia mechanizm językowy stojący za takimi przypadkami oraz podaje odpowiednie przykłady z naszego rynku.

Motto: Kto odkrył dziurę ozonową? Radziecki uczony Piotr Ozonow. A kto wynalazł konserwy rybne? Inny radziecki uczony – Puszkin…
O pozycjonowaniu marek napisano już wiele książek; ja sam jestem autorem jednej z nich. I od zawsze w tych książkach stoi jak wół napisane, że nakład finansowy na pozycjonowanie marki stanowi stały wydatek firmy będącej tejże marki właścicielem i jest praktycznie niekończącą się inwestycją (czyli tym, co reklamowe „tygrysy” lubią najbardziej).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja