Zdarza się czasami, że nazwa produktu przechodzi do języka potocznego w charakterze nazwy całej kategorii. Czasem też powiedzonko wymyślone na potrzeby reklamy tak przypadnie do gustu widzom, że wykorzystują je przy każdej okazji. Autor przedstawia mechanizm językowy stojący za takimi przypadkami oraz podaje odpowiednie przykłady z naszego rynku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Motto: Kto odkrył dziurę ozonową? Radziecki uczony Piotr Ozonow. A kto wynalazł konserwy rybne? Inny radziecki uczony – Puszkin…
O pozycjonowaniu marek napisano już wiele książek; ja sam jestem autorem jednej z nich. I od zawsze w tych książkach stoi jak wół napisane, że nakład finansowy na pozycjonowanie marki stanowi stały wydatek firmy będącej tejże marki właścicielem i jest praktycznie niekończącą się inwestycją (czyli tym, co reklamowe „tygrysy” lubią najbardziej).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.