Operacja Felix, operacja FranzOperacja Felix, operacja FranzOperacja Felix, operacja FranzOperacja Felix, operacja Franz
Wiarygodny ambasador w działaniach kierowanych do polskiego odbiorcy? (fot. kadr ze spotu Banku Millennium)

Operacja Felix, operacja Franz

Operacja Felix, operacja Franz
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Banki i sieci handlowe nieprzypadkowo tak często angażują gwiazdy do swych reklam. Sprzyjają temu duże budżety na reklamę i przemyślane strategie marketingowe. W reklamie Biedronki występuje trener krajowej reprezentacji piłkarskiej, Franciszek Smuda. Bank Millennium zastanawia się z kolei nad skorzystaniem z usług José Mourinho. Udział słynnego portugalskiego trenera w reklamie polskiego banku niesie za sobą pewne ryzyko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja