Od marki z przeszłością do marki z przyszłością - Marketing przy Kawie
Od marki z przeszłością do marki z przyszłościąOd marki z przeszłością do marki z przyszłościąOd marki z przeszłością do marki z przyszłościąOd marki z przeszłością do marki z przyszłością

Od marki z przeszłością do marki z przyszłością

Od marki z przeszłością do marki z przyszłością
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Podczas ubiegłorocznego warszawskiego Forum „Retail Purchasing Directors & Private Labels 2010” padały pytania o perspektywy dla marek własnych w Polsce. Model niemiecki, francuski czy amerykański jedynie zarysowują możliwości stojące przed polskimi private labels. Uważna obserwacja innych rynków może sugerować pewne trendy i cykle w ich rozwoju, a przez to zainspirować producentów i detalistów do wyboru własnej drogi, dostosowanej do oczekiwań rodzimych konsumentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja