Od korporacyjnego bełkotu do biznesowego imperatywu w 2007 rokuOd korporacyjnego bełkotu do biznesowego imperatywu w 2007 rokuOd korporacyjnego bełkotu do biznesowego imperatywu w 2007 rokuOd korporacyjnego bełkotu do biznesowego imperatywu w 2007 roku

Od korporacyjnego bełkotu do biznesowego imperatywu w 2007 roku

Od korporacyjnego bełkotu do biznesowego imperatywu w 2007 roku
Weber Shandwick

Weber Shandwick

-

Weber Shandwick

Weber Shandwick

Podstawą ekonomii kreatywności w roku 2007 jest – zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez Weber Shandwick i KRC Research – innowacyjność. 76% osób zasiadających na szczeblach kierowniczych w firmach zgadza się co do tego, że innowacyjność stanie się jeszcze ważniejsza w ciągu następnych pięciu lat. Badanie „Zmiany w marketingu i komunikacji w dzisiejszej ekonomii kreatywności” pokazało, że 78% kierownictwa uważa, iż innowacyjność jest istotna dla zarządzających firmami. Ci natomiast postrzegają ją jako ważną z punktu widzenia firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja