Od GIS? Tak - od GIS, od gitary..Od GIS? Tak - od GIS, od gitary..Od GIS? Tak - od GIS, od gitary..Od GIS? Tak - od GIS, od gitary..

Od GIS? Tak – od GIS, od gitary..

Od GIS? Tak - od GIS, od gitary..
Artur Kwiatkowski

Artur Kwiatkowski

-

Artur Kwiatkowski

Artur Kwiatkowski

Dzięki odpowiednio skonstruowanemu systemowi informacji geograficznej (GIS) można dostrzec wiele elementów rzeczywistości koniecznych do planowania marketingowego. Nie wszystkie one są widoczne w tabelach i bazach danych. Odpowiednia wizualizacja wspomaga podejmowanie trafniejszych decyzji. Autor artykułu pokazuje na hipotetycznym przykładzie, jak wielkie znaczenie ma sposób przedstawienia informacji – w danych tabelarycznych trudniej zobaczyć pewne zależności, niż na dobrze przygotowanej elektronicznej mapie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja