Z(a)miana ról płciowych a marketing w PolsceZ(a)miana ról płciowych a marketing w PolsceZ(a)miana ról płciowych a marketing w PolsceZ(a)miana ról płciowych a marketing w Polsce

Z(a)miana ról płciowych a marketing w Polsce

Z(a)miana ról płciowych a marketing w Polsce
S.Nowacki, A.Wódkowski

S.Nowacki, A.Wódkowski

-

S.Nowacki, A.Wódkowski

S.Nowacki, A.Wódkowski

W kilku raportach na temat trendów i konsumentów w Polsce, które pojawiły się ostatnio na rynku, znalazły się mocno akcentowane opisy zmiany ról kobiet i mężczyzn w społeczeństwie. Przekaz nie jest jednak spójny. Z jednej strony słyszymy o coraz bardziej dominującej roli kobiet, z drugiej o braku równouprawnienia, konieczności parytetów itd. Spójrzmy na sprawę od strony marketingu, zachowań konsumenckich oraz komunikacji marketingowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się