Polka w reklamie nie jest prawdziwaPolka w reklamie nie jest prawdziwaPolka w reklamie nie jest prawdziwaPolka w reklamie nie jest prawdziwa

Polka w reklamie nie jest prawdziwa

Polka w reklamie nie jest prawdziwa
McCann Erickson

McCann Erickson

-

McCann Erickson

McCann Erickson

Polka w reklamie nadal ukazywana jest stereotypowo. Zazwyczaj jest „plastikowa” i ma wydumane problemy – uważa Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny agencji McCann Erickson, należącej do McCann Worldgroup. Wprawdzie zdarzają się już reklamy, w których widać, że perspektywa kobiety nie jest zawężona jedynie do kuchni, salonu i pokoju dziecięcego, a płeć piękna ma swoje potrzeby, ale trudno mówić o przełomie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się