Nie taki mężczyzna, jak go media malują – badania Ethnomedia VINie taki mężczyzna, jak go media malują – badania Ethnomedia VINie taki mężczyzna, jak go media malują – badania Ethnomedia VINie taki mężczyzna, jak go media malują – badania Ethnomedia VI

Nie taki mężczyzna, jak go media malują – badania Ethnomedia VI

Nie taki mężczyzna, jak go media malują – badania Ethnomedia VI
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO, Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Lowe Media, Izmałkowa Consulting

-

Lowe Media, Izmałkowa Consulting

Kryzys męskiej tożsamości nie istnieje. Pogłębione obserwacje odbioru mediów, reklamy i zachowań zakupowych dowodzą, że największy problem mężczyzn to adaptacja do współczesnych warunków.

Nie ma w Polsce kryzysu męskości definiowanego jako kryzys tożsamości. Do takiego wniosku prowadzą wyniki VI fali badań Ethnomedia, przeprowadzonych przez dom mediowy Lowe Media we współpracy z Izmałkowa Consulting.

Dla obu płci jasne jest, co oznacza bycie mężczyzną. Wnikliwe jakościowe badanie korzystania z mediów, odbierania reklam i sposobu robienia zakupów pokazuje jednak prawdziwy problem: męski kryzys adaptacyjny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się