O co chodzi w turbanie?O co chodzi w turbanie?O co chodzi w turbanie?O co chodzi w turbanie?

O co chodzi w turbanie?

O co chodzi w turbanie?
Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

-

Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

Czerwone taksówki marki "Warszawa", kierowcy w turbanach, gry i zabawy w ośrodkach akademickich. Takie były zamierzenia promocji batonika Kit-Kat. Jednak całe wydarzenie, zamiast wywołać pozytywny szum wokół marki, pozostawiło wrażenie bałaganiarskiej i nieprzemyślanej lokalnej promocji.

W czasach, gdy na całym świecie wypada znać przynajmniej jeden utwór indyjskiego wykonawcy, w stylu np. Panjabi MC, jasnym było, że marketing podchwyci motyw etniczny przy pierwszej nadarzającej się okazji. Nestle, producent batonika Kit-Kat Chunky, zrobił to w sposób najzabawniejszy: przedstawiając film o zauroczonym rodzimą muzyką taksówkarzu z kraju Bollywood oraz wożonym przez niego młodym, zdegustowanym turyście.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja