Nowy wymiar wspólnych zakupów - Marketing przy Kawie
Nowy wymiar wspólnych zakupówNowy wymiar wspólnych zakupówNowy wymiar wspólnych zakupówNowy wymiar wspólnych zakupów

Nowy wymiar wspólnych zakupów

Nowy wymiar wspólnych zakupów
Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

-

Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

Kiedy kilkanaście lat temu pojawiły się pierwsze hipermarkety, wizyty w nich były niemal świętem. Dziś przeciwnie: raczej kłócimy się o to, kto ma jechać na zakupy, bo po całym dniu pracy nie jest to ani proste, ani przyjemne. Są jednak i tacy, którzy zakupy traktują w kategoriach rozrywki i stylu życia. Dlaczego więc nie pokazać innym, co kupujemy? Z takiego założenia wyszli zapewne twórcy serwisu Blippy, który został uruchomiony miesiąc temu w Stanach Zjednoczonych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja