Jeśli ktoś w najbliższym czasie wybiera się do Nowego Jorku, lepiej niech uważa na biegaczy z iPhone'ami w dłoniach – to uczestnicy wyścigu po parę butów i sztabkę złota. Ich zmagania to efekt reklamy nowo otwartego sklepu w centrum Manhattanu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gry uliczne, których celem jest wyścig po nagrodę, to popularny sposób angażowania konsumentów w reklamę. Budzi ducha rywalizacji, co wznieca chęć posiadania przedmiotu, o jaki toczy się walka. Tym razem do ścigania się po trofeum zaprasza New Balance – amerykański producent obuwia sportowego.
W ten efektowny sposób firma promuje otwarcie nowego firmowego sklepu w Nowym Jorku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.