Nowojorski wyścig po buty i złoto - Marketing przy Kawie
Nowojorski wyścig po buty i złotoNowojorski wyścig po buty i złotoNowojorski wyścig po buty i złotoNowojorski wyścig po buty i złoto

Nowojorski wyścig po buty i złoto

Nowojorski wyścig po buty i złoto
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Jeśli ktoś w najbliższym czasie wybiera się do Nowego Jorku, lepiej niech uważa na biegaczy z iPhone'ami w dłoniach – to uczestnicy wyścigu po parę butów i sztabkę złota. Ich zmagania to efekt reklamy nowo otwartego sklepu w centrum Manhattanu.

Gry uliczne, których celem jest wyścig po nagrodę, to popularny sposób angażowania konsumentów w reklamę. Budzi ducha rywalizacji, co wznieca chęć posiadania przedmiotu, o jaki toczy się walka. Tym razem do ścigania się po trofeum zaprasza New Balance – amerykański producent obuwia sportowego.

W ten efektowny sposób firma promuje otwarcie nowego firmowego sklepu w Nowym Jorku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja