Ze społeczeństwa informacyjnego przeistaczamy się w społeczeństwo „aplikacyjne”. Smartfon – ten najbardziej spersonalizowany kanał komunikacji – daje możliwości dystrybucji treści reklamowych na wiele sposobów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jeszcze kilka lat temu telefon służył wyłącznie do dzwonienia i wysyłania SMS-ów. Dziś jest to nasze „okno na świat”. Według najnowszych badań zawartych w raporcie „Polska jest mobi 2015”, smartfonizacja Polaków osiągnęła poziom prawie 60%. Mobile to jeden z najszybciej rozwijających się kanałów komunikacji reklamowej.
Co zatem zrobić, aby wykorzystać siłę tego trendu? Jak umiejętnie docierać do klientów, tworząc zaskakujące i efektywne kampanie mobilne?
Marketing treści w aplikacjach
Hasło „content is king” wypowiedziane przez Billa Gatesa zdobyło gigantyczną popularność.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.