Droga do Cannes nie jest prosta. Siedząc w wygodnych fotelach w Pałacu Festiwalowym przy Boulevard de la Croisette, podziwiamy piękno obrazów, precyzję kadru, mistrzostwo storytellingu. Za tym wszystkim kryją się jednak pot, łzy i wyczerpujące pertraktacje z klientem, który płaci, więc wymaga.
Do Cannes jadą najlepsi z najlepszych. Wśród nich jest czwórka studentów z prestiżowej szkoły reklamy z Paryża. W swojej kampanii Sabrina Neveu, Fanny Marello, Ksenia Skorik i Raphaël Mochi wymieniają imiona uchodźców z całego świata.
Jak udało się tego dokonać? Pytam o to Raphaëla Mochi, który w projekcie odpowiada za strategię mediową.

Pokonaliście ponad 90 drużyn z 13 krajów, odpowiadając na brief Amnesty International. Jak on brzmiał?
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.