Jak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?Jak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?Jak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?Jak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?
Brazylia śmiało sięga po Lwy (fot. renaissancechambara on VisualHunt / CC BY)

Jak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?

Jak prezentuje się Azja i Ameryka Południowa na Cannes Lions 2018? I co na to USA?
Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

-

Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

Specjalistka z ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations, marketingu internetowym, komunikacji marketingowej. Copywriter i autorka publikacji w mediach branżowych.

Ameryka Południowa nadal kojarzy wam się głównie z brazylijską sambą? O reklamie z Chin myślicie, że to wciąż błękitne ulotki z czerwonym smokiem? Najwyższy czas się obudzić. Przespaliśmy jakiś czas, karmiąc się stereotypami. Agencje reklamowe z Ameryki Południowej zgarniają dziś większość Złotych Lwów, a eksperci z Chin to czołówka współczesnych prelegentów Cannes Lions 2018.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się