Sprzedawca powinien elastycznie reagować na zachowania potencjalnego klienta. Powinien pamiętać, że transakcja jest dialogiem, a nie monologiem zdającym sprawę z treści broszur na temat produktów. Powinien też, zauważywszy chęć zakupu – nie zawsze explicite wyrażoną – po prostu do zakupu zachęcić.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Często się zdarza, że sprzedawca zamyka drzwi domu klienta bez ubicia interesu i nie ma szans na zbyt szybką powtórną wizytę… Dzieje się tak dlatego, że umysł potencjalnego klienta podczas rozmowy pozostaje zamknięty. Kiedy jednak się już otworzy, może być już za późno, a sprzedawcy nie pozostanie nic innego, jak uświadomić sobie, że nie wykorzystał w pełni szans.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |