(Nie)znaczące plakaty wyborcze(Nie)znaczące plakaty wyborcze(Nie)znaczące plakaty wyborcze(Nie)znaczące plakaty wyborcze
Z. Smełka-Leszczyńska, „Usunąć do 30 dni. Semiotyka polskich plakatów wyborczych”, Wyd. Nauk. Scholar, 2020

(Nie)znaczące plakaty wyborcze

(Nie)znaczące plakaty wyborcze
Marcin Hinz

Marcin Hinz

-

research manager, Ipsos

Marcin Hinz

Marcin Hinz

research manager
Ipsos

Antropolog kulturowy, badacz jakościowy szczególnie zainteresowany społeczno-kulturowymi aspektami badanych zjawisk. Dwukrotnie wyróżniony w konkursie publiczności na najlepsze wystąpienie Kongresu Badaczy (2018 i 2019). Członek PTBRiO. Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.

Polityczna historia Polski? Zapis przemian społecznych po transformacji? Duchologia polska? A może tylko lolcontent? Zofia Smełka-Leszczyńska postanowiła sprawdzić, jak od 1989 roku zmieniało się znaczenie plakatów politycznych. Jej książka „Usunąć do 30 dni. Semiotyka polskich plakatów wyborczych” wbrew pozorom nie jest rozprawą politologiczną, ale kulturoznawczą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja