Semantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotykiSemantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotykiSemantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotykiSemantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotyki

Semantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotyki

Semantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotyki
Joanna Damaszko

Joanna Damaszko

-

Joanna Damaszko

Joanna Damaszko

Dlaczego firmowe strony poświęcone społecznej odpowiedzialności coraz częściej przypominają wydania „National Geographic”? Jakie historie wplatane są w raporty CSR dla jak najdobitniejszego pokazania, że dany brand rok po roku walczy nie tylko o swój zysk, ale i lepsze jutro dla świata? Autorka artykułu przebadała pod tym kątem 25 znanych marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się