Semantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotyki - Marketing przy Kawie
Semantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotykiSemantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotykiSemantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotykiSemantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotyki
Jak pokazać np. lokalność i tradycję? (źr. raport CSR marki Adidas)

Semantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotyki

Semantyka odpowiedzialności – CSR pod lupą semiotyki
Joanna Damaszko

Joanna Damaszko

Visual & Narrative Institute

Ukończyła z wyróżnieniem semiotykę na Uniwersytecie Bolońskim. Od 2014 r. zajmuje się badaniami marketingowymi, opierając się na metodologii semiotyki oraz narratologii.

Dlaczego firmowe strony poświęcone społecznej odpowiedzialności coraz częściej przypominają wydania „National Geographic”? Jakie historie wplatane są w raporty CSR dla jak najdobitniejszego pokazania, że dany brand rok po roku walczy nie tylko o swój zysk, ale i lepsze jutro dla świata? Autorka artykułu przebadała pod tym kątem 25 znanych marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to