Nieco więcej HR niż PR w CSR - Marketing przy Kawie
Nieco więcej HR niż PR w CSRNieco więcej HR niż PR w CSRNieco więcej HR niż PR w CSRNieco więcej HR niż PR w CSR

Nieco więcej HR niż PR w CSR

Nieco więcej HR niż PR w CSR
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Wyjazdy pracowników na projekty wolontariackie, zbiórki ubrań i pieniędzy, nauczanie bezrobotnych, wystawianie sztuk teatralnych. To tylko wybrane przykłady form angażowania się biznesu w sprawy społeczne. Czy CSR (Corporate Social Responsibility) to przede wszystkim przejaw mody, chęć autopromocji, czy może działania motywujące pracowników?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja