„Nie chcę podpalić świata”...* - Marketing przy Kawie
„Nie chcę podpalić świata”...*„Nie chcę podpalić świata”...*„Nie chcę podpalić świata”...*„Nie chcę podpalić świata”...*

„Nie chcę podpalić świata”…*

„Nie chcę podpalić świata”...*
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

O tej animacji mówiło się już od kilku miesięcy, a szum przybrał jeszcze na sile od momentu jej nominacji do tegorocznych Oscarów. Spektakularny krótki metraż powołujący do życia świat ulepiony z ponad 2,5 tysiąca logotypów znanych firm można odczytać jako pean na cześć sztuki użytkowej, satyrę na hollywoodzkie kino akcji albo pamflet na konsumpcjonistyczną rzeczywistość. Łatwo jednak zgubić jego przesłanie w gąszczu marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja