Wbrew gładkim teoriom, większość konsumentów nie jest zainteresowana utrzymywaniem ludzkiego, "miłosnego" związku z firmą. W zasadzie zwykle nie ufają oni firmom, nawet jeśli te zapewniają im najlepsze usługi po najniższych kosztach. Fakt ten powinien skłonić do nowego spojrzenia na zagadnienie, jak zarządzać relacjami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Już sama nazwa Customer Relationship Management wskazuje, że jego celem jest stworzenie takich relacji z klientami, aby nadal nabywali oni produkty i usługi danej firmy. Wszyscy dobrze wiedzą, że w teorii jest to możliwe jedynie wtedy, gdy mamy do czynienia z sytuacją, w której obie strony coś zyskują („win-win”). Praktyka jednak uczy, że bardzo trudno jest nakłonić ludzi do pozostania wiernymi tym zasadom, szczególnie w sytuacji kryzysu ekonomicznego, kiedy mamy do czynienia z presją na szybki obrót.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.