Content marketing to zbiór narzędzi budowy reputacji firmy jako eksperta w określonej dziedzinie. Służy także budowaniu zaufania do branży. Jakie narzędzia wspomagają wizerunek eksperta, a jakie mogą mu zaszkodzić? Jaka jest różnica między postawą dziennikarza a postawą eksperta branżowego i dlaczego różnica ta czasem ulega rozmyciu?Elementy konieczne do rozwoju biznesu to wzajemne zaufanie oraz wymiana informacji i wiedzy. Służą im m.in. media branżowe jako jedno z narzędzi content marketingu, które firmy mogą wykorzystywać, budując pozycję własnych marek jako godnych zaufania ekspertów w swoich dziedzinach.
Spośród różnorodnych form dzielenia się wiedzą właśnie ta zakładająca udział mediów jest szczególnie interesująca – firmy mogą bowiem zarówno korzystać z już istniejących mediów branżowych, jak i tworzyć własne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.