„Nasze media”. Zaufać ekspertom„Nasze media”. Zaufać ekspertom„Nasze media”. Zaufać ekspertom„Nasze media”. Zaufać ekspertom
Na miano eksperta trzeba sobie zasłużyć (fot. Pixabay)

„Nasze media”. Zaufać ekspertom

„Nasze media”. Zaufać ekspertom
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Content marketing to zbiór narzędzi budowy reputacji firmy jako eksperta w określonej dziedzinie. Służy także budowaniu zaufania do branży. Jakie narzędzia wspomagają wizerunek eksperta, a jakie mogą mu zaszkodzić? Jaka jest różnica między postawą dziennikarza a postawą eksperta branżowego i dlaczego różnica ta czasem ulega rozmyciu?

Elementy konieczne do rozwoju biznesu to wzajemne zaufanie oraz wymiana informacji i wiedzy. Służą im m.in. media branżowe jako jedno z narzędzi content marketingu, które firmy mogą wykorzystywać, budując pozycję własnych marek jako godnych zaufania ekspertów w swoich dziedzinach.

Spośród różnorodnych form dzielenia się wiedzą właśnie ta zakładająca udział mediów jest szczególnie interesująca – firmy mogą bowiem zarówno korzystać z już istniejących mediów branżowych, jak i tworzyć własne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się