Dla realizatora udanych działań w jakiejś dziedzinie case study jest sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie własnych umiejętności. Nie każdy jednak wie, co dobre case study powinno zawierać. Na pewno nie powinno być słodką laurką wystawianą samemu sobie – nudną, przewidywalną i mało konkretną.Celem case study – swobodnie tłumaczonego na język polski jako studium przypadku – jest wyjaśnienie, jak dany projekt został zrealizowany. Składają się na to:
prezentacja początkowego problemu (zadania),
sposób jego rozwiązania (realizacji),
osiągnięte efekty – zestawione z wcześniejszymi założeniami.
Jak zatem brzmi pierwsza z zasad tworzenia dobrych case studies, również tych marketingowych? Porządnie i na bieżąco dokumentować realizowane działania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.