Nastroje konsumentów na rok 2011Nastroje konsumentów na rok 2011Nastroje konsumentów na rok 2011Nastroje konsumentów na rok 2011

Nastroje konsumentów na rok 2011

Nastroje konsumentów na rok 2011
Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

-

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Agnieszka Burska-Wojtkuńska

Połowa z nas w minionym roku nie zauważyła zmian w swojej sytuacji materialnej. Co trzeci Polak ocenił ją jako ani dobrą, ani złą. I choć tych niezadowolonych jest nadal sporo – jedna trzecia społeczeństwa uważa, że jej sytuacja w 2010 roku pogorszyła się – fakt, że co trzeci Polak jest raczej zadowolony ze swojej sytuacji materialnej, należałoby i tak wziąć za dobrą monetę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja