W jakim kierunku rozwija się obecnie marketing w Internecie? Czy technologia pomoże zrozumieć konsumentów? Jakie niespodzianki przyniosła analiza sponsorowanego teledysku Lady Gagi? Przynajmniej częściowe odpowiedzi na te pytania dał XI Kongres Online Marketing.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Program kongresu był tak bogaty, że trudno było uczestniczyć we wszystkich wystąpieniach. Skupiliśmy się więc na prezentacjach z panelu B2C, które potwierdziły, że marketing rozwija się obecnie w dwóch kierunkach.
Pierwszy związany jest z technologią. To programmatic buying, czyli kupowanie spersonalizowanych reklam w czasie rzeczywistym, marketing automation, virtual reality, sztuczna inteligencja itd.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.