Online marketing 2016: Ludzie kontra automatyOnline marketing 2016: Ludzie kontra automatyOnline marketing 2016: Ludzie kontra automatyOnline marketing 2016: Ludzie kontra automaty

Online marketing 2016: Ludzie kontra automaty

Online marketing 2016: Ludzie kontra automaty
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W jakim kierunku rozwija się obecnie marketing w Internecie? Czy technologia pomoże zrozumieć konsumentów? Jakie niespodzianki przyniosła analiza sponsorowanego teledysku Lady Gagi? Przynajmniej częściowe odpowiedzi na te pytania dał XI Kongres Online Marketing.

Program kongresu był tak bogaty, że trudno było uczestniczyć we wszystkich wystąpieniach. Skupiliśmy się więc na prezentacjach z panelu B2C, które potwierdziły, że marketing rozwija się obecnie w dwóch kierunkach.

Pierwszy związany jest z technologią. To programmatic buying, czyli kupowanie spersonalizowanych reklam w czasie rzeczywistym, marketing automation, virtual reality, sztuczna inteligencja itd.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się