Romeo w stu tysiącach wersji. W każdej pachnie tak samoRomeo w stu tysiącach wersji. W każdej pachnie tak samoRomeo w stu tysiącach wersji. W każdej pachnie tak samoRomeo w stu tysiącach wersji. W każdej pachnie tak samo

Romeo w stu tysiącach wersji. W każdej pachnie tak samo

Romeo w stu tysiącach wersji. W każdej pachnie tak samo
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Po co trafiać z reklamą do tysiąca konsumentów, jeśli tylko jeden z nich jest zainteresowany treścią? Nadszedł koniec klipów serwowanych masowo. Czas na erę reklam skrojonych na miarę indywidualnych upodobań odbiorców. Ale czy to pod każdym względem dobrze?

Oczywiście technologia wciąż nie pozwala na przygotowanie wideo, które zainteresuje każdego odbiorcę. Jednak marka Axe, należąca do koncernu Unilever, wraz z agencją Cubocc Sao Paulo postarali się bardzo, by przyciągnąć uwagę możliwie wielu widzów z jak najszerszej grupy.

Wszystko po to, aby wskoczyć na pozycję lidera w Brazylii w kategorii męskich kosmetyków – obecnie brand znajduje się na ostatnim miejscu podium w tym kraju, oferując na razie tylko dezodoranty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się