Po co nam Barbie? - Marketing przy Kawie
Po co nam Barbie?Po co nam Barbie?Po co nam Barbie?Po co nam Barbie?
Popkulturowy i marketingowy fenomen (fot. Pixabay)

Po co nam Barbie?

Po co nam Barbie?
Anna Piwowarska

Anna Piwowarska

-

Anna Piwowarska

Anna Piwowarska

Prawie każdy już o tym wie: 9 marca 2009 roku Barbie kończy 50 lat. To dobra okazja, by uważniej przyjrzeć się fenomenowi tej plastikowej blond piękności z różnych punktów widzenia, nie opierając się wyłącznie na przekazach pochodzących od jej producenta – firmy Mattel Inc.

Oficjalne obchody okrągłej rocznicy urodzin najsłynniejszej zabawki świata przebiegają jak dotąd w sposób dość przewidywalny. Kultowa marka z dumą celebruje swą historię, a jednocześnie efektownie zaznacza swoją obecność na obiecującym rynku azjatyckim.

Jedynie amerykańska organizacja pozarządowa propagująca zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży odważyła się skorzystać z okazji, by na chwilę radykalnie odmienić wizerunek królowej lalek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja