Co wspólnego z futbolem ma „Dama z gronostajem” Leonarda da Vinci, często zwana „Damą z łasiczką”? Z pozoru nic, jednakże na czas mistrzostw świata w Niemczech nawet słynna postać z obrazu wielkiego artysty została wkręcona w trybiki wielkiej mundialowej machiny promocyjnej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Słynna dama z Muzeum Czartoryskich to często główny cel wycieczek wielu turystów odwiedzających Kraków. Nic dziwnego, że zrodził się pomysł wykorzystania tego dzieła do promocji miasta.
Dama z piłką zamiast łasiczki – reklama prawie na czas
30 czerwca na ulicach siedmiu niemieckich miast – Berlina, Dortmundu, Frankfurtu nad Menem, Hamburga, Kolonii, Monachium i Stuttgartu – pojawiło się 1200 billboardów z wizerunkiem damy z obrazu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.