Najbardziej wyrafinowane polskie miasto i dama z piłką na rękuNajbardziej wyrafinowane polskie miasto i dama z piłką na rękuNajbardziej wyrafinowane polskie miasto i dama z piłką na rękuNajbardziej wyrafinowane polskie miasto i dama z piłką na ręku

Najbardziej wyrafinowane polskie miasto i dama z piłką na ręku

Najbardziej wyrafinowane polskie miasto i dama z piłką na ręku
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Co wspólnego z futbolem ma „Dama z gronostajem” Leonarda da Vinci, często zwana „Damą z łasiczką”? Z pozoru nic, jednakże na czas mistrzostw świata w Niemczech nawet słynna postać z obrazu wielkiego artysty została wkręcona w trybiki wielkiej mundialowej machiny promocyjnej.

Słynna dama z Muzeum Czartoryskich to często główny cel wycieczek wielu turystów odwiedzających Kraków. Nic dziwnego, że zrodził się pomysł wykorzystania tego dzieła do promocji miasta.

Dama z piłką zamiast łasiczki – reklama prawie na czas

30 czerwca na ulicach siedmiu niemieckich miast – Berlina, Dortmundu, Frankfurtu nad Menem, Hamburga, Kolonii, Monachium i Stuttgartu – pojawiło się 1200 billboardów z wizerunkiem damy z obrazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja