Na reklamę czy na film? - Marketing przy Kawie
Na reklamę czy na film?Na reklamę czy na film?Na reklamę czy na film?Na reklamę czy na film?

Na reklamę czy na film?

Na reklamę czy na film?
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

Kultowe filmy bywają świetnym źródłem inspiracji dla twórców reklamy. Choć bywa też odwrotnie – doskonale znane motywy z reklam to dobra pożywka zwłaszcza dla filmowego pastiszu. Wystarczy przypomnieć choćby motyw ze „Strasznego filmu”, w którym lekko już upalona grupa przyjaciół wykrzykuje pozdrowienie „wassup” w wielu kreatywnych wersjach dźwiękowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja