Na reklamę czy na film?Na reklamę czy na film?Na reklamę czy na film?Na reklamę czy na film?

Na reklamę czy na film?

Na reklamę czy na film?
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

Kultowe filmy bywają świetnym źródłem inspiracji dla twórców reklamy. Choć bywa też odwrotnie – doskonale znane motywy z reklam to dobra pożywka zwłaszcza dla filmowego pastiszu. Wystarczy przypomnieć choćby motyw ze „Strasznego filmu”, w którym lekko już upalona grupa przyjaciół wykrzykuje pozdrowienie „wassup” w wielu kreatywnych wersjach dźwiękowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja