Każdy z nas wierzył w dzieciństwie, że gdy tylko wychodzi z pokoju, jego zabawki ożywają i prowadzą sekretne życie pełne burzliwych przygód i uczuć. Twórcy reklam regularnie sięgają do tych wierzeń. Na gruncie lokalnym przypominają nam o tym chociażby reklamy produktów z Biedronki. Do skomplikowanych relacji damsko-męskich w świecie rzeczy pozornie martwych odwołuje się także Reckitt Benckiser, producent musztard French’s.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |