Rossmann: od sprzedaży kosmetyków do sprzedaży pięknaRossmann: od sprzedaży kosmetyków do sprzedaży pięknaRossmann: od sprzedaży kosmetyków do sprzedaży pięknaRossmann: od sprzedaży kosmetyków do sprzedaży piękna
Jak zbudowano jedną z największych marek ostatnich lat (fot. Rossmann)

Rossmann: od sprzedaży kosmetyków do sprzedaży piękna

Rossmann: od sprzedaży kosmetyków do sprzedaży piękna
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Rossmann to jeden z największych marketingowych sukcesów ostatnich lat. Kiedyś sięgał głównie po reklamę telewizyjną, teraz także nawiązuje współpracę z twórcami z YouTube. Jest wydawcą miesięcznika, ale też właścicielem jednej z najczęściej ściąganych aplikacji mobilnych. Balansuje między wyrazistością marki a zachowaniem jej masowego charakteru.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się