Mniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansami - Marketing przy Kawie
Mniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansamiMniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansamiMniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansamiMniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansami

Mniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansami

Mniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansami
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

W świadomości kobiet odpowiedzialnych za planowanie domowych budżetów kryzys już minął – wynika z badań MillwardBrown SMG/KRC. Projekt badawczy przeprowadzono dla Akademii Rodzinnych Finansów, programu edukacyjnego prowadzonego przez Provident Polska. Podczas kryzysu Polki radykalnie zmieniły swoje podejście do kupowania i zaczęły gromadzić oszczędności. Doniesienia o poprawie sytuacji gospodarczej szybko spowodowały jednak rezygnację z działań, które mogłyby zapobiec pogorszeniu sytuacji finansowej gospodarstw domowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja