Czy milenialsi to grupa radykalnie różna od poprzednich pokoleń? Czy podejmuje inne decyzje zakupowe niż starsi konsumenci? Najnowsze badania podważają to rozpowszechnione przekonanie. A uzasadniało ono wiele decyzji biznesowych, w tym tworzenie specjalnych marek dla milenialsów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Podczas jednej z ubiegłorocznych konferencji branżowych wystąpiła przedstawicielka agencji wyspecjalizowanej w komunikacji z milenialsami. Mówiła o nich jak o nowym rodzaju konsumenta. Takim, który ma inne motywacje zakupowe niż starsi i tylko czeka, żeby wydać pieniądze na marki zaprojektowane specjalnie dla niego.
Podobnych wystąpień na różnych konferencjach jest dużo.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.