Kto jak kto, ale badacz jakościowy powinien rozumieć zjawiska, a nie tylko je opisywać. Kiedy więc mierzy się on z wyzwaniem zrozumienia milenialsów, staje przed naprawdę trudnym zadaniem. Dlaczego tak jest? I kto mógłby pomóc badaczowi uzupełnić opowieść o tym pokoleniu?Milenialsi to w zasadzie temat przebadany. Bardzo dużo można o nich przeczytać i powiedzieć. Ciągle mówimy jednak o ich zachowaniach, stylu życia, o deklarowanych wartościach. Brakuje natomiast informacji, które pozwalałyby zrozumieć milenialsów – zajrzeć pod powierzchnię i zobaczyć przeżywane przez nich emocje, poznać lęki i problemy, które są w ich życiu obecne, a o których oni po prostu badaczom nie mówią.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.