Między autokreacją a dystansem. Jak badać problemy milenialsów?Między autokreacją a dystansem. Jak badać problemy milenialsów?Między autokreacją a dystansem. Jak badać problemy milenialsów?Między autokreacją a dystansem. Jak badać problemy milenialsów?
Zmiana perspektywy jest cenna

Między autokreacją a dystansem. Jak badać problemy milenialsów?

Między autokreacją a dystansem. Jak badać problemy milenialsów?
Agata Kępińska

Agata Kępińska

-

researcher, GfK Polonia

Agata Kępińska

Agata Kępińska

researcher
GfK Polonia

Pracuje w dziale badań jakościowych, specjalizuje się w badaniach lifestyle’owych i społecznych. Przed rozpoczęciem pracy w instytucie GfK zajmowała się badaniami społecznymi w jednostkach badawczych UW. Współpracowała z Center for Deliberative Democracy Uniwersytetu Stanford przy realizacji badania autorską metodą uczelni oraz z Pracownią Badań i Innowacji Społecznych Stocznia w charakterze badacza jakościowego. Jako freelancer realizowała badania ewaluacyjne z wykorzystaniem metod etnograficznych i założeń action research.

Kto jak kto, ale badacz jakościowy powinien rozumieć zjawiska, a nie tylko je opisywać. Kiedy więc mierzy się on z wyzwaniem zrozumienia milenialsów, staje przed naprawdę trudnym zadaniem. Dlaczego tak jest? I kto mógłby pomóc badaczowi uzupełnić opowieść o tym pokoleniu?

Milenialsi to w zasadzie temat przebadany. Bardzo dużo można o nich przeczytać i powiedzieć. Ciągle mówimy jednak o ich zachowaniach, stylu życia, o deklarowanych wartościach. Brakuje natomiast informacji, które pozwalałyby zrozumieć milenialsów – zajrzeć pod powierzchnię i zobaczyć przeżywane przez nich emocje, poznać lęki i problemy, które są w ich życiu obecne, a o których oni po prostu badaczom nie mówią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja