Miejski koczownik - Marketing przy Kawie
Miejski koczownikMiejski koczownikMiejski koczownikMiejski koczownik

Miejski koczownik

Miejski koczownik
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Skojarzenia to poważna broń w marketerskim arsenale. Czasem trafna konotacja sprawia, że reklama zachwyca błyskotliwością i mówi o produkcie o wiele więcej, niż gdyby bez ogródek wyłożono „kawę na ławę”. Taki był chyba koncept reklamy nowego Nissana Qashqai, bo całość – od nazwy produktu po wykonanie spotu – to jedna rozbudowana alegoria. Są jednak pewne warunki do spełnienia: skojarzenie musi być jednoznaczne i pojawiać się w głowie odbiorcy niemal natychmiast. Czy Nissan na pewno sprostał temu zadaniu?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja