Microsoft ostrzega: Gmail może szkodzić - Marketing przy Kawie
Microsoft ostrzega: Gmail może szkodzićMicrosoft ostrzega: Gmail może szkodzićMicrosoft ostrzega: Gmail może szkodzićMicrosoft ostrzega: Gmail może szkodzić

Microsoft ostrzega: Gmail może szkodzić

Microsoft ostrzega: Gmail może szkodzić
Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Kornelia Głowacka-Wolf

Choć Microsoft ostatnio ma szczęśliwą rękę do reklam, w walce o użytkowników poczty elektronicznej obniża loty i uderza wprost w Google: Outlook przeciwko Gmailowi. Głównym argumentem w walce jest ochrona prywatności korespondencji – brak reklam dopasowywanych do treści listów.

„Twoja poczta powinna obchodzić tylko Ciebie. Ale obchodzi również Google. Nawet jeśli nie korzystasz z Gmaila, Google skanuje Twoje e-maile wysyłane na serwery Gmaila, aby wykorzystać ich zawartość i sprzedać reklamy” – tłumaczy Microsoft na stronie kampanii Scroogled.com (połączenie wyrażenia „screw up” – oszukać, zrobić w konia oraz oczywiście „Google”).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja