Choć Microsoft ostatnio ma szczęśliwą rękę do reklam, w walce o użytkowników poczty elektronicznej obniża loty i uderza wprost w Google: Outlook przeciwko Gmailowi. Głównym argumentem w walce jest ochrona prywatności korespondencji – brak reklam dopasowywanych do treści listów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Twoja poczta powinna obchodzić tylko Ciebie. Ale obchodzi również Google. Nawet jeśli nie korzystasz z Gmaila, Google skanuje Twoje e-maile wysyłane na serwery Gmaila, aby wykorzystać ich zawartość i sprzedać reklamy” – tłumaczy Microsoft na stronie kampanii Scroogled.com (połączenie wyrażenia „screw up” – oszukać, zrobić w konia oraz oczywiście „Google”).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.