Bing: do dzieła - Marketing przy Kawie
Bing: do dziełaBing: do dziełaBing: do dziełaBing: do dzieła

Bing: do dzieła

Bing: do dzieła
Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

-

Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

„Z Bing uzyskujesz efekty i możesz być pewien, że poszukiwanie szybko przejdzie w działanie”. Takim hasłem Microsoft promuje swoją wyszukiwarkę – Bing. Promocja jest tym istotniejsza, że przed Microsoftem wciąż stoi wielkie wyzwanie, które nazywa się Google.

Wprowadzając w czerwcu 2009 roku Bing – wyszukiwarkę, która zastąpiła poprzednią Live, Microsoft zainwestował w kampanię promocyjną około 100 milionów dolarów. Głównie po to, by zwiększyć swój udział w rynku wyszukiwarek, którego aż 81% kontrolował właśnie Google.

Bing promowany jest jako coś więcej niż wyszukiwarka ze standardowymi opcjami do odnajdywania plików, grafiki itp.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja