Wróćmy do przeglądarki naszych rodzicówWróćmy do przeglądarki naszych rodzicówWróćmy do przeglądarki naszych rodzicówWróćmy do przeglądarki naszych rodziców

Wróćmy do przeglądarki naszych rodziców

Wróćmy do przeglądarki naszych rodziców
Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

-

Katarzyna Zemlik

Katarzyna Zemlik

Nie ma drugiej tak znienawidzonej przeglądarki jak Internet Explorer. Stała się ona w ostatnich latach wdzięcznym obiektem żartów i szyderstw. W kampanii promującej najnowszą wersję tego cieszącego się nie najlepszą opinią produktu Microsoft wcale nie ma zamiaru odżegnywać się od zniewag. Co więcej, bije się w piersi, przyznaje konsumentom rację i śmieje się razem z nimi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się